Velkommen til din nye bedste ven når det kommer til lagerstyring! Peak er (efter vores mening), markedets suverænt skarpeste software. I de følgende guides vil du lære omkring hvordan du kan få mest muligt ud af Peak, så du optimerer din forretning.
Indledningsvist kan du kontakte os hvis du ønsker at nogen fra dit team (f.x. kundeservice), skal inviteres til Peak.
Til venstre i Peak finder du din menu og dens forskellige emner. Her er en gennemgang af dem:

- Produkter
- Her kan du se dine produkter i peak, hvor meget du har på lager, oprette bundles, opsætte told (hvis du sender udenfor EU) og meget mere. Hvis du søger i vores helpdesk har vi guides til de fleste relevante underpunkter

2. Ordrer
- Her kan du se de ordrer du har – og deres status. Om de er sendt eller ej, og hvis de ikke er sendt kan du se hvorfor. En af dem du ofte vil møde er “Reserveret til anden ordre”. Hvis du derefter tjekker status under “Ordrelinjer”, kan du se en nærmere forklaring på årsagen, og i dette tilfælde se at der “Ikke er nok beholdning” (altså ikke nok på lager), til at varen kan sendes.
- Så snart en ordre er sendt kan du også tracke den i Peak eller Shopify
- Det er også her du kan se hvis dine ordrer er gået i “fejl”, det betyder at du har gjort noget i Shopify som gør at ordren ikke kan sendes. Vi har lavet en guide her på hvordan du kan behandle dine alarmer

3. Indkøb
- Det er her du opretter din indkøbsordre. Du kan se hvordan her
4. Retur
- Her kan du benytte dig af vores returportal som optimerer din drift, økonomi og kundetilfredshed. Du kan se en guide på den her
5. Lagerværdi
- Her kan du se den præcise værdi du har på lager. Lær mere her
6. Admin
- Her kan du ændre din integration og meget mere. Denne kommer du ikke til at bruge så ofte