Returprocessen generelt

Hos Shipshark er vi “blot” ansvarlige for at registrere de varer du får retur og vurdere deres stand afhængig af det aftalte.

Det betyder også at du selv skal stå for at refundere kunden eller lave en ombytning. Du kan med fordel benytte dig af vores returportal som gør denne process endnu nemmere for dig og dine kunder. Du kan læse mere om vores returportal her.

  1. Lav en refundering
  • Så snart vi har registreret en vare som er sendt retur, hvor kunden ønsker at få pengene igen, skal du selv lave refunderingen
  • Gå i Shopify
  • Find ordren
  • Tryk “Refunder”
  • Sørg for at du IKKE har krydset af i “tilføj tilbage på lager” ved varen
  • Tryk “Gennemfør betaling”

2. Lav en ombytning

  • Så snart vi har registreret en vare som er sendt retur, hvor kunden ønsker at få pengene igen, skal du selv lave refunderingen
  • Gå i Shopify
  • Find ordren
  • Tryk “Duplicate”
  • Vælg den vare som kunden istedet skal modtage
  • Tryk så ordrens værdi bliver 0
  • Tryk “Mark as paid” eller “Marker som betalt”
Hvor god var denne guide?