Registrering af retur

3 x ugentligt kan du forvente at din retur-oversigt opdateres.

Sådan kan du se hvad der er kommet retur i Peak:

Din kundeservice kan automatisk gå ind i Peak og tjekke op på alt som er kommet retur og se vores kommentarer til varen.

  • Vælg “Retur”
  • Vælg “Returordre”
  • Sorter efter “Retur håndteret”
  • Aflæs vores kommentarer og “håndter den”

OBS: I skal se bort fra den standard kommentar som hedder “Refunderet via Peak retur”. Vi refunderer naturligvis ALDRIG jeres kunder – det er jeres opgave.

Her er processen vi anbefaler hvis du IKKE bruger vores returportal og vil håndtere en returordre i Peak:

  • Find den ordre du vil behandle i Peak
  • Lav enten en refundering eller ombytning i Shopify alt efter hvad kunden ønsker, ved at indtaste ordrenummer i Shopify
  • Tryk efterfølgende på de 3 prikker på ordren i Peak
  • Rediger status til “Refunderet”
  • Tryk gem i bunden

Her er processen vi anbefaler hvis du bruger vores returportal og vil håndtere en returordre i Peak:

  • Find den ordre du vil behandle i Peak
  • Kopier ordrenummeret ind i en ny fane under “Returoverblik” for at se om kunden ønsker at få sin ordre refunderet eller sin ordre ombyttet (hvis du ikke kan se kollonerne kan du justere i tabelindstillinger)
    • Hvis kunden ønsker at få sin ordre refunderet gør du det i Shopify
    • Hvis kunden ønsker at få sin ordre ombyttet, vil Peak automatisk gøre det når varen som skulle sendes retur er modtaget og scannet ind på lageret
  • Tryk efterfølgende på de 3 prikker på ordren i Peak
  • Rediger status til “Refunderet”
  • Tryk gem i bunden

Hvor god var denne guide?