3 x ugentligt kan du forvente at din retur-oversigt opdateres.
Sådan kan du se hvad der er kommet retur i Peak:
Din kundeservice kan automatisk gå ind i Peak og tjekke op på alt som er kommet retur og se vores kommentarer til varen.
- Vælg “Retur”
- Vælg “Returordre”
- Sorter efter “Retur håndteret”
- Aflæs vores kommentarer og “håndter den”
OBS: I skal se bort fra den standard kommentar som hedder “Refunderet via Peak retur”. Vi refunderer naturligvis ALDRIG jeres kunder – det er jeres opgave.
Her er processen vi anbefaler hvis du IKKE bruger vores returportal og vil håndtere en returordre i Peak:
- Find den ordre du vil behandle i Peak
- Lav enten en refundering eller ombytning i Shopify alt efter hvad kunden ønsker, ved at indtaste ordrenummer i Shopify
- Tryk efterfølgende på de 3 prikker på ordren i Peak
- Rediger status til “Refunderet”
- Tryk gem i bunden
Her er processen vi anbefaler hvis du bruger vores returportal og vil håndtere en returordre i Peak:
- Find den ordre du vil behandle i Peak
- Kopier ordrenummeret ind i en ny fane under “Returoverblik” for at se om kunden ønsker at få sin ordre refunderet eller sin ordre ombyttet (hvis du ikke kan se kollonerne kan du justere i tabelindstillinger)
- Hvis kunden ønsker at få sin ordre refunderet gør du det i Shopify
- Hvis kunden ønsker at få sin ordre ombyttet, vil Peak automatisk gøre det når varen som skulle sendes retur er modtaget og scannet ind på lageret
- Tryk efterfølgende på de 3 prikker på ordren i Peak
- Rediger status til “Refunderet”
- Tryk gem i bunden
