Hvornår tager Shipshark retur?

Last Updated: 31. marts 2025

Shipshark tager retur 3 x ugentligt. Så snart en retur er behandlet informeres du via Peak. Du kan følge vores kommentarer og vurdering af ordrens stand på din retur oversigt.

Hvordan virker GLS Return QR kode?

Last Updated: 13. december 2024

Hvis du opretter et GLS returlabel (det virker ikke ved DAO desværre) som normalt igennem Peak, kan du finde en tilhørende QR kode i Cargoflux forsendelse igennem Cargoflux dashboardet. Sådan gør du:

Varens stand ved returnering

Last Updated: 13. december 2024

Du bestemmer hvilken stand varen skal være i for at en returnering/vare er godkendt eller ej. Alt afhængig af det du ønsker vil vi baseret på det aftalte enten tilføje varen på lager eller lægge den i vores afdeling for dine “kasserede” varer på lageret. Vi informerer naturligvis også om varens stand når vi gennemfører…

Registrering af retur

Last Updated: 31. marts 2025

3 x ugentligt kan du forvente at din retur-oversigt opdateres. Sådan kan du se hvad der er kommet retur i Peak: Din kundeservice kan automatisk gå ind i Peak og tjekke op på alt som er kommet retur og se vores kommentarer til varen. OBS: I skal se bort fra den standard kommentar som hedder…

Shipshark’s returportal

Last Updated: 21. januar 2025

Vi anbefaler klart at du benytter dig af vores returportal hvis du har +250 ordrer månedligt! Den vil både spare dig for tid og penge, ved korrekt opsætning. Her er en guide til hvordan du udnytter returportalens potentiale: 2. Opret returportalen 3. Opret returårsager Vi anbefaler nedenstående opsætning for at maksimere din indtjening og kundetilfredshed:

Opret returlabels i Peak

Last Updated: 12. januar 2025

Gennem Peak har du muligheden for at lave billige og nemme returlabels til dine kunder. Hvis du bruger GLS til at sende dine varer kan du for eksempel give dine kunder en QR kode som de blot skal scanne i deres pakkeshop for at sende retur. Læs mere om det her Du kan også selv…

Returprocessen generelt

Last Updated: 13. december 2024

Hos Shipshark er vi “blot” ansvarlige for at registrere de varer du får retur og vurdere deres stand afhængig af det aftalte. Det betyder også at du selv skal stå for at refundere kunden eller lave en ombytning. Du kan med fordel benytte dig af vores returportal som gør denne process endnu nemmere for dig…

Hvordan virker DAO Return labelless kode?

Last Updated: 13. januar 2025

DAO tilbyder en labelless retur metode hvor din kunde blot skriver den 9 cifrede kode på pakken og indleverer den i en DAO pakkeshop. Det er automatisk aktiveret på din DAO konto og processen for at oprette et labelless retur kode er præcis den samme som alle andre retur labels. Se nedestående guide for at…