2. Hent vores Shipshark Shopify app 3. Sørg for at mail og telefon er påkrævet ved checkout 4. Aktiver “Carrier Calculated Shipping” (hvis du ønsker at kunne vise pakkeshops – koster $20/månedligt)
KUN hvis du er fra Danmark. Så snart dit onboarding fee er betalt modtager du et tilmeldingslink til leverandørservice. Her indtaster i jeres reg. og konto nr. OBS: Linket virker KUN i 24 timer. Vær opmærksom på at når du er tilmeldt leverandørservice bliver dine faktura automatisk trukket fra din bank konto og du skal…
Dette er det VIGTIGSTE skridt af alle i onboarding-guiden. Først: Du må ALDRIG ændre din SKU imens du har lager. Skal din SKU ændres bedes du kontakte os. 2. Tilføj SKU til dine produkter (hver produkt-variant skal have sin EGEN SKU) 3. Tilføj Barcode til dine produkter (hver produkt-variant skal have sin EGEN Barcode)
Sådan vælger du hvilke fragtmetoder du vil benytte i Shopify & vores app, og forbinder dem med Peak (vi ønsker at lære dig dette så du altid kan supplere i nødsituationer) 2. Opsæt fragtmetode i Shopify 3. Forbind med Peak
Hvis du har ventende forudbestillinger før du er blevet koblet på Shipshark skal vi have alle ordrerne “opdateret”. Dette er noget du skal gøre 1 gang. Du behøver aldrig gøre dette igen. Du gør det på følgende måde, og det skal gøres ved ALLE forudbestillinger: Således bliver dine ordrer indlæst korrekt så dine forudbestillinger er…
Det er afgørende at i tager denne onboarding seriøst, hvis i ønsker at alt skal køre korrekt fra opstart. Sørg for at gå ethvert skridt i denne guide igennem og kryds af ved denne guide, for at sikre dig at du har gjort alt korrekt. Indsend formularen her når du har fulgt vores onboarding guide,…
Udfyld vores stamkort med dine virksomhedsoplysninger her Hvis du også vil sende med Bring & UPS kan du udfylde stamkort her
Du kan nu ikke komme videre før du er inviteret til vores 2 nedenstående softwares: Så snart du er inviteret kan du fortsætte denne guide. Du modtager invitationen på mail. Hvis du ikke har modtaget denne indenfor 2 dage kan du fint følge op hos os.
Tillykke! Du er nu færdig med integrationen. Lav nu en testordre på din webshop (som om du var en kunde), og bestil en vare. Tjek om ordren kommer frem i Peak efterfølgende. Se vores guide til kommunikation her: https://help.shipshark.dk/docs/hvordan-kommunikerer-jeg-beskeder-til-shipshark/ Vi glæder os til at hjælpe dig med at få din webshop skaleret op 🎉
Du fanger os nemmest via Slack. Du kan også ringe til os i nødstilfælde på 23 67 90 36 Vær dog opmærksom på at vi har fokus på at plukke og pakke så der kan gå op til 24 timer før vi svarer på beskeden. Typisk tjekker vi alle Slack 2-3 gange dagligt. De “Interne…